úterý 23. května 2017

 
Jistě i nečtenáři zaznamenali, že se opět po roce konal v Praze Svět knihy. Na Svět knihy se proto sjeli skoro všichni, jak velcí čtenáři, knižní blogeři a booktubeři, tak i nečtenáří, aby se podívali, co si pro nás Svět knihy letos přichystal. I já neodolala a navštívila jsem Svět knihy v sobotu. To, že zde byly opravdu velké návaly lidí a bylo tam i poměrně nedýchatelno pomineme a začneme se soustředit na ty pozitivní věci.

Pozitivní věcí jsou jistě knihy, obrovské množství knih. Také různé autogramiády atd... A o těch slevách a akcích ohledně knih ani nemluvě.

Proto dnes v tomhle článku najdete, co za knihy jsem si pořídila, a taky fotky, troufám si říct, že tolik fotek v jednom článku na blogu ještě nemám. Takže to bude trochu jiný typ článku, než jak jste zvyklí. Bude zde míň textu (tedy doufám) a víc obrázků.

Opravdu jen letem zmíňím, že jsem na Svět knihy dorazila s hodinovým zpozďením, než jsem původně plánovala. Takže jsem měla na nákupy pouze 1,5 h. Což je pro mě střašně málo, ale i tak jsem stihla nakoupit celkem 10 knih. Obávám se, že kdybych zde byla ještě déle, toto množství knih by se rozhodně zdvojnásobilo. Ale zase mě mrzí, že kvůli mému zpoždění jsem neměla čas se účastnit žádných programů či jiných akcí, které se zde konaly. Příští rok se to vynasnažím zlepšit, abych zde byla už dopoledne a ne až ve 14:00.

 

Ale hezky popořádku se podívame, co za knihy jsem si koupila. Hned, jak jsem se tam trochu zorientovla, jsem navštívila stánek nakladatelství Slovart, kde jsem si vyzvedla recenzní výtisk Paní půlnoci a plátěnou tašku s nápisem: (Ne) suď knihu podle obálky. Na stánku Slovartu jsem si též zakoupila knihu The Lie Tree. Byla to jediná anglická kniha, která mě zde zaujala a k mému štěstí, taky jediná kniha bez cenovky. Jelikož všechny ostatní anglické knížky stály cca 200 Kč, šla jsem k pokladně a doufala, že bude stát stejně. A ouha, prodavačka mi oznámila 50 Kč a já byla na pochybách, zda slyším dobře. Ale opravdu mě vyšla jen na 50 Kč, z čehož jsem měla pochopitelně radost.

 

Nevynechala jsem ani stánek nakladatelství Jota, kde jsem s 50% slevou koupila knihu Sochař, takže mě vyšla cenově velmi dobře, vzhledem k tomu, jaká je původní cena knihy.
Další na řadě byl stánek nakladatelství Albatrosmedia, kde jsem si koupila dvě novinky. Tedy Políbená ledem druhý díl série Kroniky Kaninu. A knihu Korunu poslední díl série Selekce, jsem velmi zvědavá, jak to celé dopadne.
U stánku nakladatelství Host jsem si koupila knihu Kouzelníkův únik z reality, tuhle knihu už jsem si chtěla koupit dlouho, a tudiž na Světě knihy byla jedinečná příležitost.
A úplně poslední stánek, který jsem navštívila, byl stánek nakladatelství Euromedia, kde měli na některé knihy opravdu pěkné slevy. Za neuvěřitelných 99 Kč jsem si koupila knihu Napůl divoký ze série Napůl zlý, jen škoda, že už neměli třetí a zároveň poslední díl.

 

Teď jste si asi všimli, že jsem se zmínila pouze o sedmi knikách a na začátku jsem mluvila o deseti. Ano, je to tak. Ve stánku Euromedia jsem koupila ještě knihy o vaření, které mě stály opravdu jen pár Kč a měly jen něco okolo sto stran a byly o jídle, takže jsem je úplně nebrala za knihy, které bych tu měla nějak více zmiňovat.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli jste taky Svět knihy navštívili, jak se vám tam líbilo, a jaké knihy jste nakoupili. Snad příští rok budu mít více času si Svět knihy v klidu projít.

Žádné komentáře:

Okomentovat