neděle 15. října 2017

Humbookfest 2017


Určitě všichni knihomolové zaznamenali, že minulý víkend v sobotu, tedy 7. 10. proběhl v Praze Humbookfest. Já sice z Prahy nejsem, ale i tak jsem si ho nenechala ujít. Takže tu máme menší report ohledně Humbooku.

V tomto článku bude více fotek, než v normálních mých článcích a méně textu. Bude to zkrátka zase něco trochu jiného, tak doufám, že se vám článek bude líbit.

Hned na začátek si přiznejme, že jsem na Humbook dojela později, než jsem plánovala, ale to jsem prostě já. Naplánuji si v kolik kde budu, ale stejně dojdu skoro vždy pozdě. Nakonec jsem ale stihla část besedy s Jenny Hann, která byla podle mě super.



Na Humbooku jsem byla se svojí kamarádkou. Hned po besedě, jsme obě musely navštívit stánek s knížkami, kde bylo nutné udělat menší nákup. Kolik knih jsem si koupila, a které to byly, napíši až na konci článku. I když u toho stánku byla pořádná řada a všichni se v ní mačkali. Jistě ti co tam byli, ví, o čem mluvím.

Když už bylo nakoupeno, zašly jsme se s kamarádkou, vyfotit se do foto koutku, jak jinak. Pak jsme si tam vše prošly a zašly na besedu s Vilmou Kadlečkovou, od které mám podepsanou záložku. Musím přiznat, ale že mě tou besedou na knížku vážně nalákala.

A pak už přišla na řadu beseda s úžasnou A. G. Howard, na kterou jsem se celou dobu strašně těšila. Beseda byla vážně super, moc jsem si ji užila. Autorka na mě působila velice milým dojmem, a taky jsem se o ní dozvěděla něco víc. Akorát mě mrzí, že byla autogramiáda až později, jelikož už jsem jela domů dřív, jak už jsem zmiňovala, nejsem z Prahy.



Kromě besed s autory, jsem si šla poslechnout i Bloggery čí část z Překladatelských oříšků... Dále jsem se potkala s Marillee, kterou jistě všichni znají a mám s ní i fotku. :D

Teď tedy, co za knížky jsem si pořídila. Hned na začátek zmíním, že jsem měla VIP vstupenku, takže jsem v ní měla jako všichni ostatní reading copy Dívky z inkoustu a hvězd. V tašce byl i diář, záložky a slevové poukazy.



 Já jsem si teda koupila knihu Má lady Jane a druhou knihu Kaziměsti.  Neříkám, že jsem si jich nechtěla koupit víc, ale nechtěla jsem zas tolik utrácet. Ale když jsem si nakonec chtěla koupit ještě jednu knihu, tak už byla vyprodaná, tak dobrý no. Alespoň jsem tu slevovou poukázku nějak využila.

A na závěr... jak se mi celá akce líbila?
Rozhodně podle mě měla skvělou knihomolskou atmosféru. Program byl též velmi dobře udělaný. Ale přišly mi ty prostory strašně stísněné a všichni se celkem dost mačkali a je jasné, že byl vevnitř celkem vydýchaný vzduch. Což je asi jediné, co mi na akci celkem vadilo, protože ty prostory byly na tolik lidí vážně malé. Jinak se mi celá akce velmi líbila a doufám, že bude Humbook i příští rok.



Žádné komentáře:

Okomentovat