pátek 7. července 2017

Unboxing 2


Máme tu ještě trochu opožděný unboxing. Tato kniha mi došla ještě v červnu, takže ji budu řadit ještě mezi knižní přírůstky za měsíc květen. Na ten článek se můžete již brzy těšit.

Tentokrát to bude tedy jen jedna kniha. Vydává ji Knižní klub. Na knihu jsem narazila, když jsem si procházela tituly, které mají vycházet u Euromedia za měsíc květen a právě zde jsem narazila na tuto knihu. Já vůbec netušila, že má tato kniha u nás vyjít.

Po přečtení anotace jsem věděla, že si knihu musím přečíst. Sice je to teda sci-fi, to já obvykle nečtu, ale doufám, že by se mi to mohla třeba tentokrát líbit a nebudu litovat. Má jít o první díl triologie.

Já vás nebudu moc dlouho napínat a prozradím vám, o jakou knihu se jedná.



Ano, jsou to Spící obři.

Pokud by byl zájem, mohla bych, jak knihu přečtu, napsat  recenzi. Do komentářů mi napište, jestli byste měli zájem o recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat