úterý 23. května 2017

 
Jelikož nám před nějakou dobou začal už měsíc březen, tak je čas na knižní přírůstky za měsíc únor. Za měsíc únor jsem si pořídila celkem 5 knih.

1. Tři přání od Liane Moriarty, od téhle autorky jsem ještě nic nečetla, tak bylo na čase to napravit.
2. Volaní netvora od Patrika Nesse, knížku už jsem si chtěla přečíst dříve, ale pořád nebyl čas. Na konci března, ale bude v kinech film, takže jsem četbu téhle knihy uspíšila. Recenzi plánuji už brzy.
3. Divoká píseň od V. Schwab, na knihu jsem se hodně těšila a můžu jedině doporučit. Recenze ZDE.
4. Probuzení Simona Spiera od Vicky Albertalli, tak tahle kniha byla úpná pecka, prostě dokonalá. Opět jedině doporučuji. Recenze ZDE.
5. Pasažérka od Alexandry Brackenové, knihu jsem ještě nečetla, ale jsem na ni zvědavá.

Únorové knižní přírůstky jsou sice trochu kratší, ale nevadí. Do komentářů mi klidně napište, jako knihu jste si pořídili vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat