úterý 23. května 2017

 
 
 
Před týdnem začal měsíc duben, ale je na čase se ještě vrátit k měsíci březnu a to v podobě knižních přírůstků. Za měsíc březen jsem si celkem pořídila 4 knihy a z toho jsou 2 v angličtině.

Jako první knihu tu mám Heartless, která se opět odehrává v říši divů, ale nepojednává o Alence, ale o Srdcové královně. Jelikož mám ráda říši divů, nemohla jsem si knihu nechat ujít. Takže uvidím, jaká kniha nakonec bude. Kniha výjde i u nás během května.

Další knihou je Krvavé ostří, což jsou povídky k sérii Skleněný trůn. Série i autorka patří k mým oblíbencům, musela jsem si knihu co nejdříve pořídit.

A druhá anglická kniha je The art of being normal, tato kniha mě dooptavdy zaujala. Poslední dobou jsem začala číst YA knihy, které se zaměřují na velmi aktuální témata, tedy přéváždě sebevraždy, deprese či právě gaye. A tato kniha pojednává o dvou chlapcích, z nichž jeden chce být holka a druhý neviditelný... Zbytek si asi každý domyslí. Zatím se mi kniha velmi líbí.

Poslední kniha je Will Grayson, Will Grayson. Kniha už sice vyšla před nějakou dobou, ale já si ji pořídila až teď, protože je to zatím jediná kniha, kterou jsem zatím od Johna Greena nečetla. A navíc ji s Greenem psal i D. Levitham, od kterého mám doma Den co den, takže mi kniha v knihovničce nemůže rozhodně chybět.

Žádné komentáře:

Okomentovat