úterý 23. května 2017

 
Za měsíc říjen tu máme tři knihy. Knihu Běsnění, Harry Potter a prokleté dítě a Byla jsem tu.
Běsnění vyšlo na konci října a na tuhle knihu se těším už téměř rok. Už mi chybí jen pár stránek do konce knihy, takže se brzy můžete těšit na recenzi.
Harry Potter a prokleté dítě už vyšlo koncem září a většina z vás už ho má dávno přečteného, někteří ho možná četli i v angličtině. Ano, já ho stále ještě nemám přečteného, ale po Běsnění se to budu snažit napravit. Sama jsem na tuhle knihu velmi zvědavá, navíc je psaná formou scénáře, což není zrovna můj šálek kávy a mám z toho i trochu strach.
A nakonec kniha Byla jsem tu, na knihu jsem hodně zvědavá, protože každý na ni má trochu jiný názor. Někomu příjde nudná, někomu zase ne... Tak uvidím, jaký bude můj názor na knihu. Budu se snažit udělat recenzi na tyhle knihy ještě během listopadu.

Žádné komentáře:

Okomentovat