pátek 6. října 2017

Knižní přírůstky za měsíc září


Už je tu  měsíc říjen a jako obvykle přichází čas na knižní přírůstky.  Tentokrát to bude za měsíc září. Už je tomu tak, září poměrně rychle uteklo, mám za sebou už celkem úspěšný jeden měsíc ve škole, což jsou zcela jasně povinnosti, takže vůbec nic nestíhám. Nestíhám číst, ani psát příspěvky na blog, v září jsem na blog dala jen 3 příspěvky, a to je velmi málo, tak snad to v tomto měsíci trochu napravím. Ale jistá si úplně nejsem, ale budu v to doufat.

A teď už se tedy přesuneme k těm knižním přírůstkům, bylo jich celkem 6 a jeden diář na rok 2018, to sice není úplně kniha, ale taky se počítá. Knížky, které jsem si za září pořídila, jsou ve většině novinky, jak jinak.

Jako první je samozřejmě Šest vran, na které jsem měla už měsíc dopředu předobjednávku. Tuto knihu jsem si prostě nemohla nechat ujít. Už jen ta úžasná obálka s těmi černými stránkami. Jen tento jeden fakt už mě přesvědčil mít takovou knihu ve své knihovničce. Knížku už mám z půlky přečtenou, ano, poslední dobou čtu velmi pomalu a štve mě to. Zkrátka nestíhám.

Další kniha je Krverůž od mé oblíbené autorky, která bude i na Humbooku, na který se už moc těším. Knížku už jsem taky ze zvědavosti rozečetla, ale jsem teprve na jejím začátku. Takže nemůžu zatím moc soudit.

Dále kniha Verum, druhý díl Nocte. Na tuto knihu jsem čekala skoro 2 roky, a konečně jsem se dočkala. .Ale musím počkat na 3. díl, nebo si ho možná pořídím v angličtině, ještě uvidím. Takže jsem ji během pár dní přečetla. No... a mé pocity ohledně knihy jsou dost zmatené, takže jak si je trochu utřídím, bude recenze.

Pak tu mámě další druhý díl, a to Plamen v temnotě, který je pokračováním Jiskry v popelu. První díl byl hodně dobrý, tak ten druhý bude snad stejně dobrý, ne-li lepší. Ale jsem na něj hodně zvědavá a natěšená. Už by si to chtělo najít ten čas na to čtení.

Hrob mé sestry mi došel jako recenzní výtisk od nakladatelství Jota. Tato detektivka mě hodně zaujala, takže jsem na ni celkem zvědavá a snad se mi bude líbit. Nakladatelství Jota děkuji za zaslání knihy.

A poslední kniha a zároveň recenzní výtisk je Moje sestra žije na krbové římse od nakladatelství Slovart. Opět kniha vypadá velice lákavě a zajímavě, tak uvidím. Zároveň mi zaslali naprosto super tašku a diář na rok 2018. Taky jim moc děkuji.

To by bylo tedy vše, co se týká knižních přírůstků za měsíc září. Do komentářů mi napište, jestli jste si nějakou z knih také pořídili či už ji stihli i přečíst. A taky jestli se těšíte na zítřejší Humbook, tak jako já.

4 komentáře:

  1. Pěkné přírůstky. :D Já jsem také za září získala knihu Šest vran - kdo by odolat té super slevě na jejich eshopu, že jo. :D Krverůž jsem si pořizovala v angličtině, a včera jsem si ji nechala podepsat! Sice se mi Šepotání moc nelíbilo, ale na tuto knihu jsem zvědavá. Ty už jsi ji četla? A autorka je úplně boží! ♥ Asi kvůli ní dám ještě šanci dalším dílům Šepotání. :D A zbytek tvých knih sice znám, ale zatím si je pořizovat neplánuji. Přeji ti, ať se ti všechny líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :D Od A. G. Howard jsem četla všechny díly série Šepotání, ale Krverůž mám zatím rozečtenou, tak uvidím. Nemůžu zatím moc soudit, ale až ji přečtu, bude recenze. Autorku mám též velmi ráda.

      Vymazat
  2. To je pořádná spousta nových přírůstků :) Hodně mě láká Šest vran, musím mít i pokračování Nocte a těším se i na Plamen v temnotě :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Šest vran je podle mě super. Ano, pokračování sérií nesmí rozhodně chybět. :D

      Vymazat