pátek 22. ledna 2021

Lidé aneb jak nás vidí druzí

 


Název: Lidé

Autor: Matt Haig

Nakladatelství: Ocelot

Rok vydání: 2020

Počet stran: 304

Žánr: světová literatura

Je tu další kniha od nakladatelství Ocelot, musím říct, že zatím každá kniha, co jsem od nakladatelství četla byla velmi zajímavá a hlavně se jednalo o kvalitní tituly. Ani tento není výjimkou, je pravda, že je z nich zatím nejvíce zajímavý, nic podobného jsem snad nikdy předtím nečetla.

Rady lidem:

Nikdy se příliš nevzdaluj od rádia, rádio ti může zachránit život. Štěstí není tady venku, je tady uvnitř. Psi jsou geniální ve své loajalitě a je dobré takového génia mít. Selhání je jen světelný trik. Tyto rady a mnohé další najdete v této knize. 

A teď něco málo k ději. Nejsem se úplně jistá kolik vám toho mám o ději a jeho hrdinech prozradit. Kdybych toho napsala příliš moc, tak by se to celé minulo účinkem, takže toho k ději napíšu radši méně. 

Tato kniha je o jednom z nejchytřejších matematiků na světe, také je o jednačtyřicetileté historičce Isobel a o jejich synovi Gulliverovi. Ale zároveň kniha není ani o jednom z nich, je prostě o lidech. 

Že jsem vám toho o ději moc neřekla? Jak už jsem psala je to zcela záměrné, ale když si knihu přečtete, tak možná pochopíte proč. Pokud jste se lekli, že je to o matematikovi, tak se nemusíte vůbec bát. Já matiku nemám ráda, ale v téhle knize mi to nevadilo a dalo se to i celkem snést. Zároveň je kniha i trochu filozofická, ale není to nijak přehnané filozofické dílo. Ale chápu, že by to každému nemuselo sedět. 

Jak už jsem psala, kniha je jedna z nejzajímavějších knih, jaké jsem za poslední dobu četla, možná dokonce jedna z nejzajímavějších vůbec. Není to úplně něco, co bych četla každý den, ale bylo to opravdu zajímavé čtení a místy mě to nutilo se zamyslet. 

Za poskytnutí knihy děkuji Megaknihy. Knihu si můžete koupit ZDE

Hodnocení: 67%



Žádné komentáře:

Okomentovat