úterý 23. května 2017

 
Název: Všem klukům, které jsem milovala
Autorka: Jenny Hanová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2015
Počet stran: 320
Žánr: dívčí román

Přestože dívčí romány moc nečtu, rozhodla jsem se, že u téhle knížky udělám výjímku.

Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala - na rozloučenou. Lara žádnému klukovi nedala najevo, že se do něj zamilovala. Místo toho mu napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem svým pocitům, které před světem - a hlavně přímo před adresáty - pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.

Když Margot, starší sestra Lary odjíždí na vysokou do Skotska. Musí se Lara postarat o celou svoji rodinu, protože o maminku už dříve přišla, a tak teď už zbyli jen ona, mladší sestra Kitty a jejich taťka. Jednoho dne někdo odešle dopisy, které Lara napsala, když už do někoho nechtěla být dále zamilovaná. Adresátů je celkem pět. Jedním z nich je Josh, bývalý přítel Margot, také Peter- spolužák Lary. Ale jak všichni adresáti zareagují?

Hlavní hrdinka Lara mi byla celkem sympatická, ale na to, že jí mělo být sedmnáct, se tedy vůbec nechovala. Prostě holka, které je sedmnáct, se chová trochu jinak než Lara. Chtělo by to, aby Lara trochu více dospěla. Co se týče Margot, ta na mě působila jakoby jí city nic moc neříkaly. Moc jsem nechápala, co na ní Lara pořád vidí. A Kitty mě štavala těma svýma záchvatama naštvanosti, které mířily především na Laru.

Knížka na konec nebyla ani tak o dopisech, ale spíše o vztahu Lary a Petera. Taky v ní nehledejte nějakou hlubší zápletku, jelikož kdo poslal dopisy je celkem jasné. Je vhodná teď, tak k vodě na léto , jako oddychové čtení. Též se v ní hodně peče- páč jsou Vánoce. Pokud jste milovníci sladkého, tak si ke čtení pořiďte něco na zub.
Kniha ode mě dostává tři a půl hvězdy z pěti.

Žádné komentáře:

Okomentovat