úterý 23. října 2018

Recenze na knihu We Are Okay



Název: We Are Okay
Autorka: Nina LaCour
Počet stran: 234
Nakladatelství: Dutton
Rok vydání: 2017
Žánr: YA


Tuto knihu už jsem měla doma docela dlouho, ale až teď jsem se k ní dostala a přečetla ji. Pokud se nemýlím, tak před pár dny vyšla i u nás v češtině, vydalo ji nakladatelství CooBoo a jmenuje se Všechno je v pohodě. A jaký je tedy můj názor na ni?


Od té doby, co Marin odjela do New Yorku na školu a nechala celý svůj starý život za sebou. A o něm s nikým nemluvila. Uzavřela se do sebe, přestala odpovídat na SMS, maily. Nikdo tuhle pravdu nevěděl, ani její nejlepší kamarádka Mabel, která teď přijíždí v období zimních prázdnin do kampusu, kde je  Marin sama. Marin té tragédii, co se stala, nemůže ani tisíce km daleko uniknout a Marin se musí vypořádat se vším, s čím se doposud trápila. Takže vše poví Mabel.


Obě dvě dívky mi byly neskutečně sympatické, i když na můj vkus byla Marin trochu ustrašená. Ale postupně byla stále více a více otevřenější. Bylo zajímavé, jak si dvě dříve opravdu blízké kamarádky byly najednou cizí, ale jejich příběh s nimi prožíváte, jelikož vás to vtáhne.


Příběh  ze začátku vypadá jako tuctová YA. Kde je vše jen povrchní a vše se nějakým zázrakem, který není reálně možný, vyřeší, ale není to tak. Kniha je spíše smutná a přijde mi, že čtenáři má co nabídnout.


Připadalo mi, že hlavní, co  kniha sděluje, je to, že rodina vás může nejvíce zranit. Ale zároveň jsou taky ti jediní, kteří budou vždy stát při vás.

Hodnocení: 78%

Žádné komentáře:

Okomentovat