úterý 23. května 2017

Za tenhle měsíc mně přibylo do mé knihovničky celkem pět knih. Takže jsem si oproti srpnu trochu polepšila. Ale jakožto správný knihomol musím říct, že jich podle mého nnázoru mohlo být ještě více, ale zase bych je nestíhala všechny číst, což si myslím, že by byla velká škoda. Zarím mám z nich přečtené dvě a už i zrecenzované. Teď čtu Dvůr trnů a růží.

Jako 1. knihu tu máme Uvnitř mé hlavy. Což je méně obvyklé YA. Dále má naprosto suprovou obálku. Za tuhle knihu děkuji Megaknihám, které mi ji zaslali jako recenzní výtisk. Recenze ZDE, měli byste si ji rozhodně přečíst, pokud jste ji ještě nečetli.

2. Dvůr trnů a růží, jelikož ho napsala má oblíbená autorka Sarah J. Maas, nemohla jsem si tuhle knihu nechat ujít( a sice s menším zpožděním, jsem si ji objednala). Už jim mám rozečtenou, takže se ji budu snažit, co nejdříve ji dočíst a následně i zrecenzovat.

3. Křišťálový meč, který je pokračováním ke knize Rudá královna, už od té doby, kdy jsem se dozvěděla, že má vyjít v češtině, jsem netrpělivě odpočítávala dny, kdy konečně vyjde. Za měsíc září jsem ji stihla i přečíst a zrecenzovat, už teď bych chtěla mít po ruce i třetí díl. Recenze ZDE, měli byste si ji rozhodně přečíst, pokud jste ji ještě nečetli a máte rádi stejně jako já Rudou královnu.

4. Rozpolcení, což je druhý díl Dědičky od Amandy Hockingové. Jsem na tuhle knihu velmi zvědavá.

5. Boj o trůn, třetí a poslední díl série svět Tryllů od Amandy Hockingové, navazuje na Rozpolcení.
Tak to by bylo za měsíc září vše. Doufám, že zbytek knih stihnu, co nejdříve přečíst a zrcenzovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat